طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...
طرفداران هیچکس

طرفداران هیچکس

مهدیار، قاف، فدایی، بیداد، ریویل و ...

تکست آهنگ برو جلو

===((قطعه ی برو جلو))===((آلبوم جهنم ساکت))=======
====((هیچکس و پیشرو))====================
م م مهدیار!!!
پسر این آهنگ شاخ میشه.میدونی چی میگم؟
آره
صامته پسر صامته!!!
صامت!!
هیچکس!!
پیشرو!!
===((پیشرو))========================
این دفعه مثل دفعه های پیش نیسـت رپم.....من به سرعت نور بازم پیش رفتم
آره بیشـتر من کار بیــش از حد کردم.....که جهانی بشم بیـــش از قبل
پیــش از مــن کســی نزد این ضـربت.....به رپ پدر نذاشت که من برم چه بد
چه غــم نــذاشــت یــکم راحــت بشــم.....که من بگم گذشــته هامو خط زدم
باشه یادت تا که صامت منو کنه مایه دارم.....بگن خوبه پشت کارت افتخار هر ساله
ابتکاردستامه قلمم نفس داره.....زبونمم رگباره کلمات جون داره
یکی بیاد بشماره قافیه هام کش داره.....بیدار میشه وجدانت چون که صدام حس داره
حالا وقت اصلاحه همتون به اجباره.....که نکنید چرت باره ما تو کاره شش ساله
===((هیچکس و پیشرو))========================
برو جلو رضا
باشــه
من پشـــتتم
هیچکس و پیشرو اگه جفت بشن
رپ فارســی میرســه به اوج پسر
ما تکــمــیــلیــم نیســت مهره کم
میرم جلو سروش
باشه
من پشتتم
هیچکس و پیشرو اگه جفت بشن
رپ فارســی میرســه به اوج پسر
ما تکــمــیــلیــم نیســت مهره کم
===((پیشرو))===========================
وقتی دستمه قلم کلماتو میشکنم.....اونقدر تیزه کلماتم که کرا هم میشنون

مثل مار تک تک دشمنامو نیش زدم.....از اونایی که پیچیدن به بازی هم میگذرم

طرفدارام پشت سرم از گذشته بیش ترن.....مگه میشه رضا پیشرو باشم و پیش نرم

حالا اگه فکر میکنی خیلی به ما نزدیکی.....مثل بچه آدم میای جلو به ما دست میدی

قراردادش و مینویسیم و رپ و درس میدیم.....اگه گنده نشدی ازم پولو پس بگیر

کلید جهانی شدن تو دستای من و توئه.....عوض میش همه چی چون پایان شب روز نوئه

من این روز و میسازمش با تمام هم و غمم.....رپ فارسو رو میارم حتّی اگه منو زدن

حکومت صوتی راه میندازم توی کشورم.....تا که بیشتر مردم دنیا وایستن پشت سرم
===((هیچکس و پیشرو))========================
برو جلو رضا
باشــه
من پشـــتتم
هیچکس و پیشرو اگه جفت بشن
رپ فارســی میرســه به اوج پسر
ما تکــمــیــلیــم نیســت مهره کم
میرم جلو سروش
باشه
من پشتتم
هیچکس و پیشرو اگه جفت بشن
رپ فارســی میرســه به اوج پسر
ما تکــمــیــلیــم نیســت مهره کم
===((پیشرو))======================
من واسه ایرانیا مایه ی افتخارم.....شهرتت جهانی میشه ؟ آره احتمالاَ

رپ تو ایران یه بازی مثل قاچاقه.....پولی که ازش به ما میرسه باحاله

میکروفون دست منه به کسی نمیدمش.....رضا جلو راه میره یه لشگرم پشت سرش

یه مشعلم روشنه دست هر سربازم.....بالاخره حقمه که اینطوری سر باشم

یه عقاب نمام که در حال پروازم.....شهرت و پول و مقام اینارو من دارم

با رپ دست دادم با خودش خاک میشم.....قدرت دارم پس همه میان پیشم

اگه چپ بشم با هرکی نابود میشه.....باهام چپ نشو چونکه آبروت میره

من پول دار میشم با رپ فارسی.....تا تو خیابون راه برم با ده تا ماشین
===((هیچکس و پیشرو))========================
برو جلو رضا
باشــه
من پشـــتتم
هیچکس و پیشرو اگه جفت بشن
رپ فارســی میرســه به اوج پسر
ما تکــمــیــلیــم نیســت مهره کم
میرم جلو سروش
باشه
من پشتتم
هیچکس و پیشرو اگه جفت بشن
رپ فارســی میرســه به اوج پسر
ما تکــمــیــلیــم نیســت مهره کم
بیا
برو ... ب ...
برو جلو رضا
باشــه
من پشـــتتم
هیچکس و پیشرو اگه جفت بشن
رپ فارســی میرســه به اوج پسر
ما تکــمــیــلیــم نیســت مهره کم
میرم جلو سروش
باشه
من پشتتم
هیچکس و پیشرو اگه جفت بشن
رپ فارســی میرســه به اوج پسر
ما تکــمــیــلیــم نیســت مهره کم
صامت
صامت
صامت صامت صامت
هیچکس و پیشرو
تموم شد
021
پیشرو
هه هه
هیچکس

تکست آهنگ کمک

===((قطعه ی کمک))===((تک آهنگ))=======
====((هیچکس))====================
بعد این همه مدت فهمیدیم که ما
خود خواه نیستیم کمک هست به جا
لحظه ها سپری میشن پس بذار
هم صدا کنیم با دشمنی وداع
چون که همین یه بار
دوره نفرت ، حصار
میکشم که باز ، بگمش ببار
اینو بدونین بدون اینکه بمونیم
بمونه این یه حرف تا وقتی که زمین می چرخه
کمک به همنوع واسه ی چی سخته؟
همه بر پا از جا ، دست همو بگیریم و
به جا اینکه بشینیم و نگاه کنیم ببینیم و
که ما داریم اما واسه کسی دیگه کمبود
درسته گرگیم اما مثه اینکه تن پوشه
کسی رو که لیاقت داره بهش کمک کن
خدا ریاست داده ، کمک کن مردم
==============================
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
===((یاس))=====================
اگه شصت مرد شرخر دست به دست شن
پرپر کنن من در به در شم
هشتصد مسلسل هست تو دستم و
صد فرد دشمن من نترسم
از بس که من بد سرنوشتم
هر کس که من دستش گرفتم
با خنجر بزد محکم به پشتم
لعنت به من ، دوست بود یا دشمن؟
اما معما اینجاست
که هر کس ازم باز کمک خواست
من صد درصد هستم
مثل سنت نسل اندر نسلم
واسه اونایی که خستن بی مسکن
واسه فراموشی از باده مستن
توی مشکلات اصلا بت وصلن
از درد و از غم شکستن
=============================
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
===((هیچکس و یاس))==================
لازم باشه حاضر واسه سازه تازه
تا سه باشه واسه گوش نازه
کاستا که کمک چون مردم بدطور مجبورن که
ماها خودخواهیم.گوش کن پس
ما شدیم خسته پس
از دست شخص ناسپاس که یأس
عاقبت کسایی که بزرگ شدن به دست
یاس و هیچکس که
راه و رسم ارزش دادن به بخشش
رو یاد دادن
حالا میخوایم با حاشیه بریم
بحث عوض شه
هست غرض که بگیم از مرض که
ما ها نمیتونیم رپو به سادگی ترک کنیم
از هر قومی مردمی دوسمون دارن
نمیتونین ما رو طرد کنین
ببین امید تو دل ماست ، بس کنین
که بتونین ما رو از عشقمون طرد کنین
حرف ما رو بشنوین و از بر کنین
به جای اینکه بخواین ما رو دلسرد کنین
====================
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند

تکست آهنگ تریپ ما

===((قطعه ی تریپ ما))===((تک آهنگ))=======
====((هیچکس))=========================
به نام خداوند جان آفرین
حکیم سخن بر زبان آفرین
خیابونها با ما آشنان قدمامون روشون موندگاره
کی نفس میکشه یاکه نه رسم روزگاره
بچه ها تو خیابونن اما زیاد توش نمیمونن
چون که میدونن
زندگی خیابونی چه خطر داره
کسی نیست که بکسو برحذز داره
قدمامون چه سنگینن وقتی راه میریم
تریپ بکسمونو همین جا میگیم
قمه ها به کمر زیر لب این جمله رو می خونیم
خدا تو جنگل آسفالت بزار زنده بمونیم
درختهای آهنی حیوونای انسان نما
رسم شاخ بازی رو تو خیابون میکنن روا
بچه هامون هنوز مثل عشّاق مستن
نوک تیغه ها با این بدن آشنا هستن
هنوزم بکس ما با مرامن
میزارن تریپ معرفتو برا من
دارم برادری پاهاش چوبی نیم تنه آهنی
اما نیستش از جنس آدمی
خون آریایی داره تو رگم جریان
این واژه حیاته که هنوز داره شریان
ایرانی زندگی میکنم ایرانی می میرم
وقت جنگ اسلحه تو دست می گیرم
قمه ها به دستشونه شروع میشه رقص قمه
مستونه می رقصن هرچند هیجان کمه
==========================
ایینه تریپه ما
اینه تریپ ما
توی خیابونا
توی خیابونا

ایینه تریپه ما
اینه تریپ ما
توی خیابونا
توی خیابونا
===((ریویل))===============
قطعه ی خارجی
=========================
اینه تریپ ما
اینه تریپ ما
توی خیابونا
توی خیابونا

اینه تریپ ما
اینه تریپ ما
توی خیابونا
توی خیابونا
===((هیچکس و ریویل))===========
روزا پول در میاریم شبا به فکر خرجش
قلیون می چوقیم صبح تا شب نیستیم به فکر ترکش
.......
بین قاچاقچیا سالم موندن مرد می خواد
از روح زخمی من صدای ناله ای سرد میاد
.......
تا و قتی که هست هیچکس 021 هم زنده است
تو درگیری با دشمنا نمی دونی چه رند است
.......
پیش بینی شدنی نیست حرکات ما
برنده یا بازنده فرقی نداره توی ذات ما
.......
در آرزوی مرگ چه شیرینه گفته ها
ما لات های بی خطریم نفس گفت به ما
.......
========================
اینه تریپ ما
اینه تریپ ما
توی خیابونا
توی خیابونا

اینه تریپ ما
اینه تریپ ما
توی خیابونا
توی خیابونا